Üzleti márkaépítés személyiséggel: Hiteles márka felépítése.
A személyes márkaépítés során kiemelt szerepet kap a személyiség.
Amikor kapcsolatba lépünk egymással, mint emberek, ezt személyiségünkön keresztül csináljuk. De mi alakítja ki a személyiséged? Nos, ez olyan tulajdonságok egy csoportja, amelyek viselkedésünkben összekapcsolódnak.
Néhány példa ezekre a jellemzőkre: türelem, ambíció, optimizmus, döntésképesség. A jellemzők listájának áttekintésekor könnyen azonosíthatsz egy csoportot, amely jobban igazodik hozzád, és ez a tulajdonságcsoport képezi a személyiségét. Ezek megadnak egy olyan tulajdonság listát, amely nagyon hasznos lehet, amikor kiválasztjuk, hogy milyen személyiséggel és milyen tulajdonságokkal szeretnéd megismertetni a közönséggel a márkádat. A megszerzett információk elősegítik egy olyan személyiség, archetípus alkalmazását, amely lehetővé teszi a vállalkozásod számára a közönséggel való kapcsolattartást emberi és magával ragadó módon.
A személyiségtípusokat különböző archetípusokba sorolhatjuk. Az archetípusokat a mesemondók és a filmkészítõk generációk óta használják, hogy a közönség érzelmileg azonosuljon a karakterekkel. Ebben a modulban ezzel fogunk ismerkedni. Felfedjük, hogy honnan származnak a márka-archetipusok, megnézzük a tudományos hátterüket, és hogyan alkalmazzák őket vállalkozások az üzleti stratégiájukban a márka-archetipusokat annak érdekében, hogy a márkák kapcsolatba kerüljenek a közönséggel.