fbpx

Célok, értékek, készségek meghatározása a márkádban

Célok, értékek, készségek meghatározása a márkádban

Ha azt szeretnéd, hogy felismerhető legyél a saját területeden belül, meg kell határozni, hogy milyen képességekkel, szenvedéllyel ás készségekkel,  tehetségekkel rendelkezel  – az embereknek tudniuk kell, hogy ki vagy és mire vagy képes, hogy mit  ajánlsz.

Ha tisztában vagy magaddal, a saját készségeiddel, értékeiddel, akkor elérheted azt, hogy a Te saját lényeged érvényesüljön a márkád minden aspektusában.
A márkaépítés során fontos, hogy olyan legyen a vállalkozásod, ami tükrözi az erősségedet, érdeklődésedet és szenvedélyedet. A személyes márkád azonosítása az egyik legnagyobb kihívást jelentő dolog, ugyanakkor feltárása a leginkább kifizetődő és egyben a legizgalmasabb kaland lehet.
A márkádnak ugyanis igazodnia kell ahhoz, hogy ki vagy, hogy mi a célod és a küldetésed. Önmagad megismerése pontosan meghatározza, hogy mi is legmélyebb küldetésed és befolyásolja azt, hogy miként jelensz meg a világban.

Milyen kérdésekre keressük a választ a workshopon?

  • Hogyan hozhatsz létre erőteljes személyes márkaképet?
  • Hogyan határozhatod meg, hogy mi különböztet meg másoktól?
  • Hogyan erősítheted a hitelességedet és válhatsz láthatóvá.

A tréningen kellő inspirációt szerzel, hogy megtegyed az első lépéseket az identitásodnak, céljaidnak és személyes márkád meghatározására. Ennek előnye, hogy alkalmazhatod majd a magánéletedben és a munkádban egyaránt!

Időpontot kérek a Célok, értékek, készségek meghatározása a márkádban modulra